Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lille då Tur att det finns hjälp att fåTack alla!
Han har inte behövt syrgasen på hela natten men det är ff inte bra. Så fort han rör sig blir han väldigt ansträngd. Får hoppas att läkaren kommer med lite nya behandlingar vid ronden.
Visa bifogad fil 15673
Tack alla!
Han har inte behövt syrgasen på hela natten men det är ff inte bra. Så fort han rör sig blir han väldigt ansträngd. Får hoppas att läkaren kommer med lite nya behandlingar vid ronden.
Visa bifogad fil 15673
Tråkigt när man inte får ha kvar den man är nöjd med.Besök på bumm med beskedet att vi ska få en ny läkare . Jag älskar vår barnläkare, så fantastiskt trevlig kvinna men det blir säkert bra med den nya också...
Nya prover togs för att se om allergierna förändrats något sedan förra året. Läkaren har dock gott hopp om att mjölken ska växa bort eftersom hon tål steg ett på provokationen med tex stek i smör och så.
Viktuppgången är tyvärr inte strålande men håller sig på nedre skalan av vad som är ok.
Usch.. Krya på sejIdag har cornelis feber och diarre här på kreta, jättehängig så vi la oss i sängen igen för en stund sen och sover fmvila! Dessutom kräktes han slem inatt. Han har varit lite hostig och slemmig senaste veckorna, inte extremt och har varit pigg ändå. Men är det inte bättre så får jag ringa barnkliniken på fredag när vi är hemma. Blir han sämre här får vi såklart uppsöka läkare redan här. Har med mig några extra tetror med ersättning samt vätskeersättning så hoppas han får i sig lite vätska i alla fall!
Usch.. Krya på sej