Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker ändra på Sammys sovvanor, han har så gott som alltid sovit en vända på förmiddagen och en på eftermiddagen och ändå somnat i bra tid på kvällen men nu det sista har han varit som en helikopter till 22-23 på kvällen och det är inte ok för vår del.
Så nu höll jag honom helt enkelt vaken hela förmiddagen med lek, sandlåda och gåträning i gräset och sen in för lunch. Efter lunchen somnade han som en stock vilket va planen och han sover än! 3h som han snarkat sej igenom
Förhoppningsvis så kommer han ju vara vaken till kvällsgröten och sen kunna somna vid 20. Hade varit guld om det fungerade med 1 längre sovrunda mitt på dagen.
Försöker ändra på Sammys sovvanor, han har så gott som alltid sovit en vända på förmiddagen och en på eftermiddagen och ändå somnat i bra tid på kvällen men nu det sista har han varit som en helikopter till 22-23 på kvällen och det är inte ok för vår del.
Så nu höll jag honom helt enkelt vaken hela förmiddagen med lek, sandlåda och gåträning i gräset och sen in för lunch. Efter lunchen somnade han som en stock vilket va planen och han sover än! 3h som han snarkat sej igenom
Förhoppningsvis så kommer han ju vara vaken till kvällsgröten och sen kunna somna vid 20. Hade varit guld om det fungerade med 1 längre sovrunda mitt på dagen.
Ok! Sammy har sovit hela nätter sedan han va 4mån ungefär och det gör han nu med, ”problemet” är ju att han somnar lite väl sent. Ingen eftermiddagslur idag utan det blev bara sovstunden från 12 så jag skulle tro att han kommer vara i lagom sovläge vid 20.@lil-sis
Nä det är lugnt! Är bara så nyfiken!
@Lazy Lady Lazy Vi försökte få till en längre sovstund men tar jag bort fm-vilan så sover han iaf bara 30-60 min på em. Nu sover han fm typ bara varannan dag men ändå.
Vi nattar ca 19 och sen vaknar han typ varje timme fram tills 7.
Här har vi en som springer rundor och hittar på en massa bus.
När hon gör något hon vet att hon inte får så skakar hon på huvudet samtidigt som hon gör det. Visa bifogad fil 15518