Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har hittat våran drömuppfödare
Om allt går vägen så kommer vi bli med valp till nästa sommar
Har någon i tråden schäfer?
LillaE ska döpas om ett par veckor och ska bära en klänning från sambons släkt som är från 1800-talet som jag förstått det.. Tänkt att den skulle få sig en liten tvätt för den är solkig men efter att ha googlat lite vet jag inte om jag ens vågar tvätta den i vatten
Vi har hittat våran drömuppfödare
Om allt går vägen så kommer vi bli med valp till nästa sommar
Har någon i tråden schäfer?
Gå och ät?Han fortsätter sova, har sovit drygt två timmar igen och är inte klar. Jag är jättehungrig
Gå och ät?
Ska nog förvara en burk nötter i närheten av sängen.Då vaknar han. Och är jätteledsen.
Sover han inte vidare på armen på dej ifall du bär med honom?Då vaknar han. Och är jätteledsen.
Sover han inte vidare på armen på dej ifall du bär med honom?
Jag vet inte riktigt.. Det där med tyg är inte riktigt min grej och jag har inte haft möjlighet att studera den superingående än, men det är mycket spets iaf. Tänkte mest att jag skulle Googla så jag visste hur jag skulle gå till väga på ett bra, skonsamt sätt när jag väll fick en stund över, och det verkar finnas mycket tips men även många "gör absolut inte såhär" som sätter käppar i hjulen för tipsen.. Känns som om vad man än gör så riskerar den att falla sönder typ om man ska tro google Det gör den säkert inte, men man blir väll lynchad om man nu skulle råka tvätta sönder klänningenvad är det för tyg?
Ska nog förvara en burk nötter i närheten av sängen.
Sover han inte vidare på armen på dej ifall du bär med honom?
Japp! Den modellen jag har kan detKan dom göra det?
Jag vet inte riktigt.. Det där med tyg är inte riktigt min grej och jag har inte haft möjlighet att studera den superingående än, men det är mycket spets iaf. Tänkte mest att jag skulle Googla så jag visste hur jag skulle gå till väga på ett bra, skonsamt sätt när jag väll fick en stund över, och det verkar finnas mycket tips men även många "gör absolut inte såhär" som sätter käppar i hjulen för tipsen.. Känns som om vad man än gör så riskerar den att falla sönder typ om man ska tro google Det gör den säkert inte, men man blir väll lynchad om man nu skulle råka tvätta sönder klänningen