Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv så var natten precis som vanligt, dvs sammandragningarna försvann och så även de bruna/blodblandade flytningarna.
Så döm av min förvåning när jag hittar blodblandat slem i trosan nu - vilken lycka över sånt äckel Bara hoppas att hela slemproppen kan släppa nu också
Till din tröst så är det inte alla som märker när slemmis släpper, så du har säkert redan tappat din
Till din tröst så är det inte alla som märker när slemmis släpper, så du har säkert redan tappat din
Jag vet faktiskt inte, det lät mest som att hon fick en idé "vill du titta på bebisen", men det var samtidigt som hon kände hur den låg så hon kanske var osäker på hur långt ner den var?
Usch oroa mig inte, hade inte en tanke på att det inte skulle vara bra. Naiva jag tänkte att hon bara ville vara snäll.Märkligt att inte ge någon ordentlig förklaring, tycker jag.
Märkligt att inte ge någon ordentlig förklaring, tycker jag.
Ja det var känslan jag fick och det kändes inte som det låg någon oro bakom. Vi skrattar väldigt mycket och har en allmänt lättsam stämning så det bidrar nog till att jag inte blev orolig.Jag fick göra ett sent Ul bara för att se hur bebisen låg. Det var lite osäkert om den låg med huvudet neråt eller inte. Så för att kontrollera det så gjordes ett UL, annars hade det blivit vändning.
Kanske därför du också fick göra Lo?
Ja det var känslan jag fick och det kändes inte som det låg någon oro bakom. Vi skrattar väldigt mycket och har en allmänt lättsam stämning så det bidrar nog till att jag inte blev orolig.
Barnmorskor brukar oftast vara snälla, så det tror jag påUsch oroa mig inte, hade inte en tanke på att det inte skulle vara bra. Naiva jag tänkte att hon bara ville vara snäll.
Usch oroa mig inte, hade inte en tanke på att det inte skulle vara bra. Naiva jag tänkte att hon bara ville vara snäll.
Jag blev som sagt bara orolig att jag skulle få reda på könet och försöka hålla tyst om det sen . Trodde inte det hade UL heller faktiskt, men hon gick och hämtade en apparat från stenåldern . Hen rörde sig och hjärtat slog lika bra som vanligt. Men nu när jag tänker efter så kanske jag borde frågat varför. Jag blev mest exalterad
Jag fick göra ett ultraljud sist jag var hos barnmorskan i samband med att hon kände. Apparaten som de hade där var inte lika skarp som de när man gör RUL och BM sa att det hon hoppades på att se var en rund ring (skallbenet) som ligger nedåt (och det såg vi också).Jag vet faktiskt inte, det lät mest som att hon fick en idé "vill du titta på bebisen", men det var samtidigt som hon kände hur den låg så hon kanske var osäker på hur långt ner den var?
Som vi hade det inbokat från början så hade jag träff med henne veckan innan bf, samt en vecka efter bf. Iom att jag börjat med akupunktur så bokade vi dock in ett extra besök även på bf.Hur ofta har ni som går på övertid/närmar er övertid tider bokade hos BM? Jag har fått för mig att det skulle bli jättetäta kontroller efter BF, men så verkar det inte vara här i alla fall.
Hur ofta har ni som går på övertid/närmar er övertid tider bokade hos BM? Jag har fått för mig att det skulle bli jättetäta kontroller efter BF, men så verkar det inte vara här i alla fall.
Den bm som sagt så till mig hade åkt på strykHon tyckte gott den kunde stanna inne ett bra tag som det lät.