Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade nu. Medellivslängden för en fluga är 28 dagar.Allt levande självdör ju förr eller senare. Gissar att medellivslängden på en fluga inte är speciellt hög. Varför de hamnar på rygg är väl en fråga om hur de är byggda, kanske är de plattare över vingarna och därmed rullar över på rygg lättare.
Därför man ger dem sockerlösning och släpper ut dem när de kryat på sig. Har jag hört... Förutsätter att de är lite piggare än ryggliggandes dåJag tänker att dom kanske tar slut när dom försöker flyga ut genom fönstret. Att dom inte har förstånd att vila eller äta innan dom fortsätter kämpa.
Och att man tycker att antalet flugor i närområdet är lite lågt...Därför man ger dem sockerlösning och släpper ut dem när de kryat på sig. Har jag hört... Förutsätter att de är lite piggare än ryggliggandes då
Inte då, här räknas flugor som underhållning för katten. Jätte bra leksakDärför man ger dem sockerlösning och släpper ut dem när de kryat på sig. Har jag hört... Förutsätter att de är lite piggare än ryggliggandes då
Och att man tycker att antalet flugor i närområdet är lite lågt...
Jag brukar hellre smäcka de som är inomhus
Perfekta kattleksaker
Inte då, här räknas flugor som underhållning för katten. Jätte bra leksak
Min äter dom inteInte lika roligt när katten vill gosa och pussas direkt efter
Kort medellivslängd, men en stor del inomhus beror säkert på att de dör av törst/torkar ut då det är en torr miljö där det är svårt att komma åt vatten som fluga.Sitter i soffan och ser en fluga ligga död på rygg på fönsterbrädet. Noterar i min söndagsfilosofi att jag ganska ofta ser självdöda flugor på rygg.
Varför dör de? Och varför dör de ofta på rygg?