Varför ser jag inte filmer på Winamp??

L

lotta_k87

Laddade hem winamp igår och det verkar vara ett toppenprogram för musik osv. Men när jag ska se film så hör jag bara vad dom säger, men det är totalt kolsvart. Det fungerade ju förr när jag hade realplay..
hjälp!!
 
Sv: Varför ser jag inte filmer på Winamp??

Det är för att Winamp är till för att spela musik med och inte kolla på film i. Realplayer kan göra båda delarna (vissa filmer iallafall). Testa att använda Windows mediaplayer (eller annan spelare beroende på filmtyp) när du kollar på film.
 
Sv: Varför ser jag inte filmer på Winamp??

okej :) .. det visste jag inte.
 
Sv: Varför ser jag inte filmer på Winamp??

jag kollar utmärkt på film i winamp. Funkar utan några som helst problem. Dels kan det vara att den film du försöker se inte stödjs av winamp eller att du saknar en codec. Jag har haft en eller två filmer som bara gett ljud i winamp, men funkat bra i windows media player. Men för att se film krävs en av de senare winamp versionerna, gick inte i de tidigare... inte vad jag kommer ihåg i alla fall... var ju ett tag sen.
 

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 106
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 717
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
5
· Visningar
367
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 554
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp