Varför måste jag konstant logga in?

apocalypsen

Trådstartare
Det har hänt hur mycket som helst de senaste dagarna. Jag blir konstant utkastad och måste logga in på nytt.
Har vid flera tillfällen loggat in, bestämt mig för att svara på en tråd och när jag postar svaret måste jag logga in på nytt:mad:
Det är irriterande:cool:
Har jag missat något nu igen:confused:

Sv: Varför måste jag konstant logga in?

Har du klickat i "kom ihåg mig"-rutan?? Annars blir man utloggad med jämna mellanrum.

Jag bör inte ha ändrat något så att du råkar ut för detta.

Det troliga är att du inte längre tillåter cookies, eller gjort någon förändring i något säkerhetsprogram som ställer till det.
Återkom gärna här med vad det var.

Nu händer det inte (har inte hänt ikväll, loggade ut frivilligt för en stund sedan) :)
Vet inte vad det kan bero på, men det har hänt på två olika datorer som har helt olika säkinställningar. Jag har bara uppdaterat anti-viruset de senaste dagarna. Annars är allt som vanligt i min lilla gigantoburk:devil: :D

Det kanske var en 48 timmars-bug:idea:
Men jag ser ut såhär :confused: när det gäller orsaken.

Att du självmant loggade ut kan ha hjälpt till att ta bort någon konstigt fungerande cookie, kanske. Bra att det verkar ha löst sig i alla fall.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
17 311
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
700
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar