Varför ligger tråden nere?

C

Cronis

16854238.jpg

Dålig bild, men det ska föreställa denna tråd Bildtråd ÄU

Sv: Varför ligger tråden nere?

Det är likadant för mig. :crazy: Inte bara den tråden dessutom, även andra (inklusive denna, men när jag "svara inlägg" syntes, och när jag tryckte där syntes detta inlägg).

Tyvärr kan jag inte se va du skrev, eftersom hela mitt jävla buke ser ut som bilden jag visade.
Varenda tråd. Hela forumet. Jag är inte ensam...

Men jag lyckades att svara iaf, för det fanns en svarsknapp.

Jag blir galen. Igår var det färger. Idag är det nått annat.
Uppdateringar är bra, men det är bra om det funkar som det ska, om inte, stäng buke och fippla några timmar.

funkar inte alls att hämta upp trådar :eek:
Verkar som om det har blivit något fel på hela buke eller är det bara min dator?

Men mysko, jag ser inte ditt inlägg heller ... :D

Men svara kan jag :cool:

Haha, vilken skojig tråd det här blir. :p Nu ser jag era inlägg, de hamnar under svarsrutan, men när jag bara öppnar tråden ser det ut som på bilden.

Jag trodde det var bara jag. Känns skönt att jag inte är ensam om problemet i alla fall. Då är det åtminstone inte min dator.

kan du läsa svaren? Det kan inte jag - ser bara att du svarat

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama