Varför känns det som jag sitter snett?

Sv: Varför känns det som jag sitter snett?

jag har alltid känt så, under hela mitt liv som jag ridit. jag har ridit mängde av olika hästar, i många olika sadlar, nya som begagnade...min far har ett längre ben och ett kortare och det har jag med. fruktansvärt irriterande då jag kan sitta och störa mig på detta mycket.
Jag måste hitta en jämn balans i stiglädrerna..oftast räcker det med att göra "ett mellanhål" dvs ngn cm skillnad för att det ska kännas bättre.

Samma här! Jag ska verkligen ta mig tid att ringa och boka en tid hos en naprapat elr så.

Vad gör em massage terapeuth (hmm hur stavas det?) för något. Har varit hos kiropraktor och det är inte alls skönt..;)

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en valack på 16 år som betyder mest i hela världen för mig. Har ägt honom nu i några år och han är hur härlig som helst...
Svar
17
· Visningar
1 638
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
3 243
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
1 023
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 907
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama