Varför kan jag inte förbli inloggad..

cusan

Trådstartare
Säkert min telefon som är felinställd , men innan har jag kunnat bli ihågkommen och sluppit logga in varje gång .. Vad gör jag för fel ?

Kanske är det så att du har någon form av program eller inställning som gör att cookies inte sparas, privatsurfning, blockerare m.m. kan ställa till det.
Någon här med liknande problem har jag för mig slog på privatsurfning och slog sedan av det igen så började det fungera.
Skriv gärna om och i så fall hur det löste sig.

Jag har sen i går problem med inloggningen på mobilen jag med. Blev utloggad och kan sen inte logga in igen även efter att jag har fyllt i mina uppgifter. Webläsaren går till den forumsida jag var på innan så den beter sig som det funkat men det gör inte det. Har provat skriva in fel uppgifter och då säger den till. Använder safari på Iphone.

Jag har sen i går problem med inloggningen på mobilen jag med. Blev utloggad och kan sen inte logga in igen även efter att jag har fyllt i mina uppgifter. Webläsaren går till den forumsida jag var på innan så den beter sig som det funkat men det gör inte det. Har provat skriva in fel uppgifter och då säger den till. Använder safari på Iphone.
Titta på det jag föreslagit ovanför, inget skall ha ändrats, möjligen kan det vara problem att logga in om man försöker göra det via facebook, de skall ha ändrat något som kan ställa till det. Men vanlig inloggning skall fungera som tidigare.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Min telefon pajade i natt och det fick mig att fundera. Hur är det egentligen med den här permanenta inloggningen. Hur länge är man...
Svar
1
· Visningar
945
Senast: Rosett
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 895
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar