Varför i herrans namn

mysko

Trådstartare
poppar en automatisk Norton anti virus skylt upp jämt och ständigt mitt i rutan :mad:
När man sitter här och skriver kommer den upp och gör så att det jag skriver inte kommer med i inlägg/tråd :crazy:

Hur får man bort den :eek: HJÄLP jag vill inte ha den uppoppandes :crazy:
 
Sv: Varför i herrans namn

vad står det i rutan när den poppar upp?
måste veta så jag kan hjälpa dig ;)
 
Sv: Varför i herrans namn

Det är en ruta där det står: Norton Antivirus was unable to star the instant Messenger scanner. It will be unable to scan Instant messenger downloads for infections.
Och sedan en länk där jag kan få support.

Jag är så himla rädd att jag ska klicka OK så man beställer något
:mad: :(

Ja snälla hjälp mig :bow:
 
Senast ändrad:
Sv: Varför i herrans namn

då måste det va nån inställning som gör att norton vill kolla alla medelanden som skickas med im program som msn,icq mm.. norton tror säkert att buke är ett sånt med ;)

öppna norton och kolla på options om det finns nån sån instälning där.. jag har tyvär inte samma version så jag ka inte kolla vart den liger..
 
Sv: Varför i herrans namn

Jo det fanns det men var kan man få bort det??
Det står att man kan trycka på default all, vad menas med det??
Det finns ocå disable auto-protect, är det den??
 
Sv: Varför i herrans namn

default all betyder att då ställs standard inställningarna in.
auto protect ska du ha på.. annars kollar den inte om det dycker upp virus medans du använder datorn..

det måste finnas specifierat nån stans om vad som skyddas..
e-mail med mera

kan du möjligen ta ett screenshot på options menyn så kan jag kolla om jag ser vilken det är?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Varför i herrans namn

Glömde skriva att jag har inte Anti virus och ska inte ha det heller utan den bara poppade upp igår :o
Jag vill bara ha bort det helt så jag inte råkar beställa det.
 
Sv: Varför i herrans namn

ok.. du ska avinstalera det :)..
då ska du kolla i start menyn.. det borde ligga där och då trycker du bara på uninstall :)

annars så får du kolla i kontrollpanelen/lägg till eller ta bort program
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
455
Senast: cassiopeja
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 076
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 919
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
24 891
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp