Varför gjorde hon så????????

nyckelpiga

Trådstartare
Har 5 kattungar hemma o 2 vuxna katter. Den ena damen(inte mamman utan den andra vuxna katten,frida heter hon)är väldigt speciell,fräser o morrar åt kattungarna om dom kommer för nära o ibland funkar d bra o då kan hon sitta jämte o äta med dom.

Jallafall en kväll låg Frida i sängen o en av ungarna kom upp o gick fram o kura sej mot henne,Frida börja tvätta o tog tassen runt ungen,ungen rörde på sej lite o vips så spände hon tassen hårdare o drog ungen närmare sej o börja morra å hugga lätt på ungen.ungern gick därifrån o va reserverad efter d. Varför tror ni hon gjorde så????Va d för att markera?? Hon gjorde väl inte så för att skada kattungen...:confused:
(kan påpeka att frida skulle alldrig göra så här imot oss,hon är ursnäll men just när d kommer till andra katter så kan hon va lite tvär)

Sv: Varför gjorde hon så????????

Hon kanske var lite nervös och så när kattungen rörde på sig blev hon lite 'chockad' och talade om för den att så fick den inte göra.
Om du hänger med i hur jag tänker?
Jag skulle nog också bli väldigt reserverad mot Frida sen om jag var kattungen

**det är ju väldigt sent/tidigt (vad man nu vill), så jag ursäktar om jag tänker lite luddigt. x)

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 949
Senast: Crossline
·
Övr. Katt Har köpt en kattunge, har en hona redan på 1,5 år. Båda bengaler. Kattunge är 13 veckor. Daphne (vuxen ) är rasande över ungen och...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: fijja
·
Övr. Katt Hej! Upptäckte på morgonen när jag gick ut på tomten (vi bor intill skogen med några få grannhus runt om) att det låg kattpäls från...
Svar
12
· Visningar
5 152
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Har två honkatter, den ena på 1 år och den andra på 10 månader. Båda kastrerade. "Stora katten har jag haft sen hon var 12 veckor och...
Svar
0
· Visningar
1 277
Senast: Mahonia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama