Varför fungerar inte Funplanet eftr ominst..?

T

Ti_Ti

Har bytt till proffesional från home och nu fungerar inte spelen på Funplanet. :cry:
Blir bara en vit ruta med ett rött kryss i hörnet. :confused:
Vad behövs för att få det att fungera? Är fullkomligt Backgammon beroende så nu är det jobbigt här. :p

Ti_Ti
 
Sv: Varför fungerar inte Funplanet eftr ominst..?

Förmodligen har du inte JAVA installerat nu. Du får säga till P att han installerar det åt dig, annars får du vär ringa mig så guidar jag dig
 
Sv: Varför fungerar inte Funplanet eftr ominst..?

Som A_K_N säger. Troligen saknar du Java..
Har du installerat ServicePack 2?? Den ska inkludera Java Virtual Machine. Microsofts variant som inte alltid fungerar så bra.
Men annars. Gå in på www.java.com. Där finns en stor länk för att ladda ner och installera JAVA.. =)
 
Sv: Varför fungerar inte Funplanet eftr ominst..?

Vet inte hur det är nu, men Funplanet har innan haft stora problem med javachatten. Dessutom ligger deras chatt nere lite titt som tätt.

Vet dock inte hur det är nu efter ägarbytet (för 1? år sedan)
Var moderator där innan. :crazy: :crazy:
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 261
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 104
Senast: QueenLilith
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Hunden väckte mig mellan kl 3-4 härom natten och ville gå ut. Förr i tiden så var det alltid husse som vaknade om hunden behövde gå ut...
Svar
5
· Visningar
1 289
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp