varför fungerar inte ctrl N

H

Henchen

När jag är på buke så fungerar det inte att trycka ctrl n och få upp ett nytt fönster, och då bara på buke och bara ibland. Why?!:confused:

Sv: varför fungerar inte ctrl N

Vad har du för webläsare???

Går definitivt inte att ge dig ett svar med dina napphändiga uppgifter.

hm, internet explorer. Vad mer behövs?

När problem inträffar bara ibland är det ofta svårt att veta varför. Försök hålla koll på exakt vad du gjort eller vilken sida du är på m.m. när det inte fungerar så kanske det går att komma fram till varför det inte fungerar.
Använder inte själv ctrl-N, någon annan kanske vet varför det kan bli problem?

För när det inte fungerar på Buke så fungerar det på andra sidor, och ibland så fungerar det på Buke också.
Men om det inte är nåt fel som uppkommit flera gånger för andra så är det nog inte så mycket att göra åt det, tänkte bara om det var nåt som hände flera!

Tack för svaret!

Jag har råkat ut för exakt samma sak som dig. Gick inte att trycka fram nytt fönster på Buke. Tänkte inte så mycket på det då.

jaa, det kommer och går.. lite småmysko

jag har testat lite nu. använder windows xp, där man har en liten blå rand längst ner i fönstret. jag testade nu och märkte att om jag klickar på den blå linjen så att den blå linjen längst upp (med namnet på fönstret) blir blekare, så funkar inte ctrl+n, eftersom då är det fönstret inaktiverat...

kan det vara så enkelt?

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka