Varför fleecefodrat?

Sv: Varför fleecefodrat?

Fleece har ju fördelen att det är väldigt värmande och transporterar bort fukten väldigt bra. Nackdelen är risk för skav, samt att allt hår fastnar i fodret.

Jag föredrar att ha ett regn/vintertäcke med blank insida då de är mer praktiska och reglerar värmen bättre så det inte blir För varmt istället, och lägga på ett fleece under detta om det skulle behövas.

Sv: Varför fleecefodrat?

Han är filtklippt, och där pälsen är kvar, dvs över hela ryggen och rumpan, är den typ 3 cm lång och väldigt tät;)

Chinese Crested`?
ja det skulle iof förklara endel:angel::p

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 607
Senast: Stergo
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 580
Senast: Shixle
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 380
Senast: fejko
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 803
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna