Sv: Varför eller vad ?
Intressant att tråden lever kvar och spekulationerna fortsätter när svaret på frågan finns :-]
Intressant att tråden lever kvar och spekulationerna fortsätter när svaret på frågan finns :-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästen har haft/har en sjukdom eller liknande som gör att svansen tappas. Att Mona skulle glömma att släppa ut svansen innan tävling eller klippa svansen så illa är lika troligt som att Foppa skulle åka ut med skydden på skridskorna- det skulle lixom aldrig hända :-]
Jag har inte tagit det som ett defenitivt svar utan även det en spekulation.....
Men är du helt säker på det så är ju det svaret
Du får ta det som en spekulation, inga problem. Jag är dock ganska säker, mest på grund av att Styrbjörn (Monas sambo) berättat detta.
Jag tycker dock att det är lite konstigt att de inte använder en lössvans på tävling eftersom det kan reta ett tjurigt dommaröga i reining.