Varför bara en tävling...

S

Suprize

Någon som vet varför alla dom där stora ridklubbarna med jättefin, stor terrängbana alltid bara ska ha en fälttävlan under året?! haha* Det blir lite svårt att hitta tävlingar på rimligt avstånd! Å så vill jag juh komma så längt som möjligt innan ponnytiden är slut..!! Kvalad till Msv B.. Å då behövs det juh hoppas...;) :rofl:

Sv: Varför bara en tävling...

Gissningsvis för att det krävs en himla massa funktionärer för att ordna en fälttävlan och även om klubben är stor så brukar det inte var så lätt att få frivilliga.

Sv: Varför bara en tävling...

Någon som vet varför alla dom där stora ridklubbarna med jättefin, stor terrängbana alltid bara ska ha en fälttävlan under året?! haha* Det blir lite svårt att hitta tävlingar på rimligt avstånd! Å så vill jag juh komma så längt som möjligt innan ponnytiden är slut..!! Kvalad till Msv B.. Å då behövs det juh hoppas...;) :rofl:

Ja det vet jag. En tävling ligger på 1-3 dagar MEN kräver månaders, om inte års förberedelse och sen ett stort efterarbete.

Engagera dej i en klubbs fälttävlan och se till att hjälp till så får vi fler tävlingar! :idea:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 110
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 498
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka