Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Händer inte varje gång men tillräckligt ofta för att det ska störa. Uppskattningsvis är det uppe i 5-6 stycken nu. Är en gemensam tvättstuga så ska maskinen bytas behöver jag ta det med hyresvärden som brukar vara sådär samarbetsvillig.
Nu fanns där en bild också men visst, mer tuggar på och spottar ut än äter upp då.Äter upp? Försvinner hela tvättpåsen menar du?
I do, den är också trasig.Tvättar du BHn i tvättpåse? Jag har fått lära mig att man alltid ska göra det, har tvättat i en hel del olika maskiner och inte haft något liknande problem.
Så maskinen "käkar" alltså tvättpåse och Bh? Då hade jag kontaktat hyresvärd omgående (sammarbetsvillig eller ej, ingen tvättmaskin ska käka upp ens kläder) , för sådär ska inte en tvättmaskin bete sig. Låter helskumt.I do, den är också trasig.
Ska kanske tillägga att det bara varit en BH åt gången som blivit skadad, aldrig fler.
Den tuggar lite på dem i alla fall. Men det händer så sällan att jag inte orkat bråka om det. Sen blir det bortglömt till nästan gång några månader senare.Så maskinen "käkar" alltså tvättpåse och Bh? Då hade jag kontaktat hyresvärd omgående (sammarbetsvillig eller ej, ingen tvättmaskin ska käka upp ens kläder) , för sådär ska inte en tvättmaskin bete sig. Låter helskumt.
Sällan är en gång för mycket, jag hade sagt till i alla fall. Ibland kan det vara på väg att bli ett stort problem. Bättre att berätta för hyresvärd, att berätta är inte samma sak som att bråka, mer att göra hyresvärd uppmärksam på vad som pågår.Den tuggar lite på dem i alla fall. Men det händer så sällan att jag inte orkat bråka om det. Sen blir det bortglömt till nästan gång några månader senare.
Den tuggar lite på dem i alla fall. Men det händer så sällan att jag inte orkat bråka om det. Sen blir det bortglömt till nästan gång några månader senare.
Mina är ju inte gratis heller tyvärr och dessutom tycker jag om dem. Får helt enkelt ta tag i det framöver.Jag hade blivit galen och sagt till omgående! Mina bh-ar kostar oftast från 500kr och uppåt och jag är hemskt rädd om dom
Mina är ju inte gratis heller tyvärr och dessutom tycker jag om dem. Får helt enkelt ta tag i det framöver.
Den är länkad i första inlägget. Bilden alltså. Jag är ju också lite nyfiken på varför.Jag känner mig sjukt nyfiken på att se bilden ...
Men inga andra kläder påverkas alltså? Inte ens tunnare T-shirts tex?
Ah, nu lyckades jag se den. Fick inte bilden att funka först (kan ha varit min telefon som krånglade)Den är länkad i första inlägget. Bilden alltså. Jag är ju också lite nyfiken på varför.
Och nej, inget annat är påverkat.
Såg nu att även ett sängöverkast gått sönder igår. Men ska dubbelkolla tvättpåsarna. Tack.Vad har du för tvättpåsar? De som är gjorda speciellt för bygelbhar är ju mer rejäla än vanliga. Låter ju som att bygeln lyckas fastna trots påse, och då inget annat plagg är påverkat så skulle jag se över tvättpåsen. Men du kanske redan har sådana.
Såg nu att även ett sängöverkast gått sönder igår. Men ska dubbelkolla tvättpåsarna. Tack.