Varför äter hon inte???

Sv: Varför äter hon inte???

Om din häst har /haft feber och inte äter som den ska ska du givetvis ta den till veterinären!
Det Kan ju vara allvarligt.

ringer vet imorgon förmiddag!!!
hon åt idag men hade yttepytte lite feber..men väldigt pigg endå.
har täcke på och stängd dörr.

Har du fått tag på någon vet?
Hur har det gått med din häst - fortfarande matstrejk?

Min verkar vara på bättringsvägen - äter både hösilaget och får i sig massa vatten (i maten, blöter betforen till supervälling. Tur hon är matglad - det ser rätt läbbigt ut).

Hon äter nu igen:Doch är pigg och glad!och snorar inte så jättemycket längre:Dgud va skönt!

Min häst matvägrar varje vår i samband med fällningen. Betforn ratar han helt just nu och har även börjat lämna det mesta av havren. hösilaget äter han hyffsat bra tack och lov. Drar ner på träningen och erbjuder honom ett buffebord så får han äta det han äter.

Liknande trådar

Hästvård Magsår? Någon som haft en häst vars enda symptom varit att den varit riktigt sur när man rörde vid magen? Vi har haft veterinär ute som...
Svar
4
· Visningar
378
Senast: Malva1978
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 886
Senast: MayGrace
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 898
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18