Tora
Trådstartare
Kom inte på någon bra trådrubrik men på grund av att min ena hund hade urinstenar går han på Hill's Prescription Diet u/d Urinary Care Original hundfoder. Som en bieffekt blev han väldigt bra i magen. Inte för att han var direkt dålig förut men nu är han såååå mycket bättre. Trodde först det bara var en tillfällighet men så har min andra hund varit lite sådär i magen de senaste 3-4 veckorna. Provade då att ge henne samma foder och på bara 2-3 dagar så är hon nästan perfekt i magen. Hon har aldrig haft problem med magen förut, utan alltid varit så där perfekt. Inte ens när hon åt på ett dött rådjur i rinnande tillstånd (), som hon hittade i skogen, blev hon dålig.
Givetvis kan det vara tillfälligheter men om det inte är det vad i fodret skulle kunna göra att det är så bra för mina hundarnas magar? Är det behandlat på något speciellt sätt? Sammansättningen? Någon speciell ingrediens?
Jag har provat samma märkes ”magfoder”, även förpackningen ser lite likadan ut, men det har inte alls fungerar lika bra.
Givetvis kan det vara tillfälligheter men om det inte är det vad i fodret skulle kunna göra att det är så bra för mina hundarnas magar? Är det behandlat på något speciellt sätt? Sammansättningen? Någon speciell ingrediens?
Jag har provat samma märkes ”magfoder”, även förpackningen ser lite likadan ut, men det har inte alls fungerar lika bra.