Varför ser jag inte alla bilder på instagram

tuaphua

Trådstartare
Jag behöver använda instagram i jobbet. Nu helt plötsligt kan jag inte se alla bilder på insta. Jag har testat både på mobil och dator. Och på wifi och via mobilens nät. Vissa bilder öppnas inte utan visar bara symbolen för trasig bild.
Jag har testat starta om och har inga uppdateringar som ska behöva göras.
Har testat min uppkoppling via bredbandskollen. Den är acceptabel. Jag har iaf nog bra uppkoppling för att kunna se på film etc..

Hjälp, jag gör jag?
 
Jag undrar om både fb och insta har problem just nu. Jag lyckas inte ladda en bild på messenger och flera på fb laddar inte heller.
 
Samma på facebook, så det är nog nått strul i deras bildmaskineri och lär gå över av sig själv när de löst problemet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Min dator tvingade igenom en uppdatering och nu ser jag bara mina bildfiler med en ikon för bildfil och namnet på filen när jag ska...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: tuaphua
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 361
Senast: Imna
·
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp