Våren på intågande

Rialavargen

Trådstartare
Nu är våren ialla fall på gång här där jag bor. Äntligen kan man börja klä sig så att det blir lättare att röra på sig. Slippa alla dessa isfläcker som skrämmer en ur livet när man upptäcker dem under ett tunt lager snö. Slippa kalla fingrar. Slippa att näsan rinner så fort man är ute. Slippa bekymra sig om att vattnet ska frysa. Slippa täcken. Att få använda volten igen.
Visst ska det bli skönt med vår:laugh:

Sv: Våren på intågande

vi har haft vår ett bra tag här ^_^ solen skiner och fåglarna kvittrar :p dock så är hagarna leriga och det regnar varannan dag :(... idag har vädret varit : varm sol-duggregn - blåsigt och så soligt igen :D våren är en konstig årstid

Så fruktansvärt skönt att våren äntligen börjar synas. Bara lite snödrivor kvar här och var, men mestadels barmark. Temperaturen har legat stadigt runt 7-8 grader idag, även om en hård vind har fått det att kännas som 2-3..

Jäkla skåningar, mutter mutter.. ;):D
Inte alls avundsjuk :angel:

Vi har snöfritt och rätt varmt (jag hade inga långkalsonger idag!), så nu är det geggamoja överallt. Men sol! :love:

Och snart kommer knotten och gräset (med andra ord, eksem och viktbekymmer och fångest..)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
799
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Jag har bokat tid hos veterinär självklart, skulle dock gärna få hjälp att spåna lite kring detta innan besöket. Bakgrund: Två...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
11 798
Senast: skuggi
·
Utrustning Dåligt! eller? Vi har en häst här i stallet som helklipptes på senhösten. Han had emed sina förra ägare täcke jämt, han har haft täcke...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 243
Senast: Osten1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar