värden och skillnad?

diabla

Trådstartare
Hippos hemsida fungerar inte och jag behöver värdena för Hippo Basic och Hippo Breed. Är det någon som har dom uppskrivna? Kan man ge Hippo Breed istället för Hippo Basic för en häst som behvöer gå upp i vikt utan att lägga till något annat? Det är ju mer protein i Breeden, men är det mindre energi eller lika mycket som basic?

tacksam för svar!
 
Sv: värden och skillnad?

okej tack så mycket! så jag behöver då alltså inte lägga till något extra energi tillskott?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 848
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 245
Senast: ako
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 046
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp