Vårbilder på stridsgrisen

W

Wicked

BIR-bilden från Västerås :love:
DSC%20073r.jpg

Jag hittade en pinne..
DSC%20232r.jpg

..och den är min!
DSC%20222r.jpg

Titta matte, jag kan le :D
DSC%20004r.JPG

Ih, kallt..
DSC%20047r.JPG

Tugga tugga tugga
DSC%20040r.JPG

Sv: Vårbilder på stridsgrisen

Bonusbild (om bilen är tråkig och står stilla så får man väl underhålla sig själv?) :p

DSC00600.jpg

Han är såå söt den hunden! Jag är alldeles kär :love:

Vad har du för kamera? Skarpa bilder, och oerhört gullig hund :love: Speciellt den när han ler, störtskön :love:

Väldans snygg vovve och väldans snygga bilder! :love: Hur gick det i BIS-finalen då?

Men uj att du vågar åka bil med hunden lös i framsätet. Olyckor händer så lätt och alltid när man minst anar.
image.php
;)

Fast hon vann väl aldrig gruppen om jag inte minns fel.

TS: Din hund är min bukefavorit, han är så otroligt snygg och har en härlig utstrålning :love:

Tack för alla jättefina kommentarer!! Jag blir alldeles varm inombords :bow:

Alla bilder utom den i bilen är fotade med en systemkamera, Canon EOS 350D - grymt bra! Kan rekommendera den till alla som vill köpa en lite bättre kamera.

Trani skrev:
Men uj att du vågar åka bil med hunden lös i framsätet. Olyckor händer så lätt och alltid när man minst anar.

Jag förstod att någon skulle säga så. Jag kör budbil på dagarna i en skåbil, och har därför inget baksäte. Det är inte hållbart att hålla på att ta av och på honom ett säkerhetsbälte varenda gång jag går i/ur bilen (säkert 70 ggr om dagen) och jag vågar inte låta honom sitta själv i bilen med det på. Åker vi långa sträckor på motorväg eller landsväg så åker bältet på, men annars så sitter han lös.

Men nu var det inte det tråden handlade om ;)

Fast hon vann väl aldrig gruppen om jag inte minns fel.

Du minns helt rätt :D Vi var oplacerade i gruppfinalen, det är lite tråkigt eftersom BIG 3-domaren allt som oftast dömer trimraser (det är ju nästan bara sådana i grupp 3) och då har man rätt liten chans att kunna hävda sig där.

Grana skrev:
TS: Din hund är min bukefavorit, han är så otroligt snygg och har en härlig utstrålning :love:

Tack så hemskt mycket, du anar inte hur mycket det värmer att höra :love:

Jag har tyvärr det problemet att min hund är för stor för framsätet, tycker speciellt hon själv, så ska hon åka fram försöker jag "bädda" (lägga saker i fotutrymmet så att de "förlänger" sätet) och så får hon ha bälte.

Alla andra verkar veta det, men jag frågar ändå; vad exakt för ras är din lille?

Alla andra verkar veta det, men jag frågar ändå; vad exakt för ras är din lille?

Hehe, jag har visat bilderna på honom här förut, det är nog därför majoriteten vet det redan :D Diesel är en staffordshire bullterrier.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 656
Senast: Rugge
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 881
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 864
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2