Våra travisars stam!

Sv: Våra travisars stam!

Gammal tråd men jag måste ju vara med !!

Domingo "Hälge" val f. 01 Bouvetier D'anou - Meadowbranch Erica - Prakas

C. Me Run "Rune" val. f. 04 Com Hector -Early One - U.S. Moonshiner

Och så märren Monia Oceano f. 98 Alf Palema - Fancy Tim - Ditka Hanover (Hon är dräktig med Com Hector)

Senast ändrad av en moderator:

Flame of Fire
E. Predominant
U. Doca

8047130.jpg
[/QUOTE]

ruggigt bra när han vann Lyons Lopp

Vet att tråden är gammal, men kanske nån tittar tillbaka på den:p:)
Min häst MOMENT NIBS N är nämligen ee Aspirant Nibs :) Du har möjligtvis ingen bild på "tanten" din :smirk: :)
MVH Johanna

Kan bara inte låta bli att presentera en gamling här. Den här stammen är väl snart utdöd. Runa fyller 30 år om några månader :bow:och har aldrig varit halt eller haft problem med benen under de 16 år jag haft henne. Hon har startat 60 ggr i början på 80-talet aldrig galopperat ut sig och alltid hamnat bland de 7 bästa, men inte så många 1-3 plac. Har fortfarande kvar turbon i bakkärran och tar hand om sin flock på ett fantastiskt sätt.
Far: Dick Rodney ff: Captain Rodney(US) fff: Rodney(US) ffm:Emerald Hanover (US)
Fm: Dyna fmf:Rollo(US)
Mor: Hertha Bulwark mf: Dr.Bulwark mff: Bulwark(US) mfm: Emma Spencer(US)
MM: Irene Fafner mmf: Iris Fafner mmm: Umbra
Runapvgtillhagen23-620072.jpg

Runa24sept2007.jpg

Speedy Crown är gammelfarfar till min kille :) ...fast som jag förstått finns det visst många avkommor efter honom ;) :p :) Men ändå kul tyckte jag :p ...

Visst hade vi lite mailkontakt för flera år sen ,när jag köpte Zamba (2001)? Eller annars var det ngn annan som också skötte Melody.
Det hiskeliga humöret levde kvar under hela Zambas liv och även Zavannahs.....

Måste passa på och visa Flame Of Fires helbror Rolling Doc. Har dock endast 2 inscannade bilder på han än så länge,från sista tiden då han enkom var ridhäst...

Måste komplettera lite

Heidi Kemp -06
Juliano Star/Express Ride

Zandokan Boko -06
Yankee Glide /Pine Chip

Bear Viking - 06
Thai Tanic / Sugarcane Hanover

Staro da Vinci -06
Gigant Neo / Quick Pay

Zassa T.H. -05
Express Lavec / Lindy's Crown

Måste komplettera lite

Heidi Kemp -06
Juliano Star/Express Ride

Zandokan Boko -06
Yankee Glide /Pine Chip

Bear Viking - 06
Thai Tanic / Sugarcane Hanover

Staro da Vinci -06
Gigant Neo / Quick Pay

Zassa T.H. -05
Express Lavec / Lindy's Crown
Vill se bilder :d

Zassa o da Vinci har jag själv, de andra står på krontorp...men jag ska väl försöka få lite bilder på dom nån vacker höstdag....( kanske i morrn :idea:

Förresten glömde jag att "vi" har 3/10 i en tvååring som heter Love Heart - 05
Muscles Yankee/Noble Atout , som står hos Dan-Åke Olsson

förresten, jag hade en firm tribute v som jag sålde förra sommaren. stor kraftig kille, som tyvärr inte var riktigt klok i huvvet...väldigt instabil i psyket. ibland sku han skena ut fr banan, försökte resa sig, inte vända upp bakom bilen osv...ibland jätte snäll...:crazy:

Så va min när han startade åxå. Är fortfarande inet helt 100 att köra, men börjar bli underbar att köra

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, är 15 år och går alltså åttan nu. Är väldigt bra på att skriva långt så om du ej orkar läsa skrolla ner:) Började på 4 h gård när...
Svar
16
· Visningar
2 949
Senast: a1agnlju
·
Anläggning Hej! Jag är ny i denna gruppen och startade kontot för att kunna få frågor besvarade. Jag behöver er andra hästfolks tycken och tänk...
2
Svar
24
· Visningar
2 849
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 559
Senast: Kirie
·
Avel Tittade igenom lite gamla fotomappar på datorn och ramlade över några bilder på en fd. favoritponny som stod på min ridskola tidigare...
Svar
12
· Visningar
2 035
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V