Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har helanalyserat grovfoder så jag vet att vår gamling får i sig allt han behöver, för att balansera järn, zink och koppar samt magnesium och mangan utöver kalcium och fosfor.Hur tar ni hand om era gamla hästar? Tänker på foder, tänder, utevistelse, stallbandage mm... Får de ngn specialbehandling?
Kollar tänder 2 gånger per år då tant tappar framtänderna en efter en. De andra ser bra ut dock.Hur tar ni hand om era gamla hästar? Tänker på foder, tänder, utevistelse, stallbandage mm... Får de ngn specialbehandling?
Ex du @frittan hur håller du honom så härligt fräsch och fin?
Hur tar ni hand om era gamla hästar? Tänker på foder, tänder, utevistelse, stallbandage mm... Får de ngn specialbehandling?
Ex du @frittan hur håller du honom så härligt fräsch och fin?
Tycker det är dags med en ridtråd för våra gamlingar.
Hur mkt rider ni era och hur märker ni av och behandlar ålderskrämpor?
Min dam fyllde 22 år igår, och idag debuterade hon i en helt ny gren för henne - Gymkhana, med en hedrande första plats.
Jag är tacksam för varje dag hon fortf är pigg och fräsch, men jag är lika nojjig varje dag för att hon ska vara gammal imorgon.
Hon är lite stelare än förut, kräver lite längre uppvärmning, går inte lika hårt, hoppar bara ngn dag i veckan o är galligare bak än tidigare. Och hatar regn mer än någonsin .