Nej för jag tycker inte det är det viktigaste i denna frågan, det viktigaste i den frågan är hur man får stopp på prostitution och vad det är som gör att männen dras in i det till den grad att dom sen köper av allt dom ser. Tycker antalet frivilliga faktiskt är helt irrelevant. Och nej, jag tänker inte pressas av dig att svara på detaljfrågor om saker och ting.Då kan du väl utan problem svara på en ungefärlig summa med vad du avser med otroligt många? Talar du om tio? Hundra?Femhundra? Tusen?
Det är det jag frågat om som du inte svarat på.
"till skillnad från mig" ser du problemet med de frivilliga? Du måste börja läsa tråden. Jag har tagit upp det i säkert tio inlägg. Att även de välmående frivilliga bidrar till misären och eländet för de prostituerade som inte är det.
Kan ju säga att prostitutionen kommer aldrig att få ett slut om folk fortsätter att förneka det faktiskt stora problemet att så många frivilliga säljer och att det är en så galet enkel väg till snabba pengar, snabba pengar för alltid med sig problem.
Det är inga siffror man kan räkna bort i sammanhanget. Det är inga "försvinnande få" som man kan se som undantag.