MissFideli
Trådstartare
Kistamässan eller Bredden (vid hotellet) beroende på vem som kan göra en liten omväg.
Bredden har jag funderat på. Måste kolla ev begränsningar när jag åker dit nästa gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kistamässan eller Bredden (vid hotellet) beroende på vem som kan göra en liten omväg.
Dom gånger jag har varit där vid åtta ja.Brukar det finnas plats där?
Dom gånger jag har varit där vid åtta ja.
Finns det inte platser vid upplands väsbys pendelststion? Eller är den full nu förtiden.
Idag var jag och lämnade av barnet vid 11 och då fanns det gott om plats, men så är det ju så att det kostar pengar att stå där.Toppen! Känns som allt är fullt här
Idag var jag och lämnade av barnet vid 11 och då fanns det gott om plats, men så är det ju så att det kostar pengar att stå där.
Trevlig resa när det beger sig.
Massor av plats på infartsparkeringen åtminstone morgon och eftermiddag senaste veckorna, vid ett enstaka tillfälle fanns bara ströplatser kvar men det var mitt på dagen. 20 kr/12 timmar.Finns det inte platser vid upplands väsbys pendelststion? Eller är den full nu förtiden.