Vår/sommarjacka

Mirre

Trådstartare
Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p

Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Jag har två skinnjackor, en svart och en brun. Så har jag en svart trenchcoat och en marinblå skepparjacka. Och så har jag diverse annat beroende på vad jag ska göra. Är jag ute och rider har jag en väst eller en mer vindjacka på mig, är jag på skjutbanan har jag liknande fast andra osv. Är det lite finare väder sätter jag på mig en kavaj med en halsduk ifall jag ska vara ute tills kvällen osv.

Man kan ju inte bara ha en jacka man har till allt.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom vi på Buke har koll på livets bekvämligheter så undrar jag nu; -Bu och Bra reclinersoffor? Helst med skinnklädsel och...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: sthu
·
Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 826
Senast: Görel
·
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 293
Senast: Pilot
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
617
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama