Vår/sommarjacka

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 396

Mirre

Trådstartare
Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p

Vad har ni?
Behöver något annat än min skinnjacka, något bekvämare och något mindre svart :p
Jag har två skinnjackor, en svart och en brun. Så har jag en svart trenchcoat och en marinblå skepparjacka. Och så har jag diverse annat beroende på vad jag ska göra. Är jag ute och rider har jag en väst eller en mer vindjacka på mig, är jag på skjutbanan har jag liknande fast andra osv. Är det lite finare väder sätter jag på mig en kavaj med en halsduk ifall jag ska vara ute tills kvällen osv.

Man kan ju inte bara ha en jacka man har till allt.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Söker efter ett par riktigt bra arbetsskor. De ska vara bekväma, hållbara, helst gjorda i läder och svarta. Innersulan måste kunnas...
Svar
0
· Visningar
299
Senast: ufot
·
Kläder & Bli fin Typiskt sett klassas litet mindre klockor som damklockor och litet större som herrklockor. Klockor med bling betecknas också damklockor...
Svar
16
· Visningar
930
Senast: vilde
·
Juridik & Ekonomi Hur känns måste man vara för att inte behöva ett annat yrke vid sidan om? Att Taylor Swift förmodligen aldrig måste jobba igen om hon...
Svar
7
· Visningar
584
Senast: MJLee
·
Samhälle Jag vet ju att många lever utan bil, och att det är en lyx egentligen. Men jag har vant mig vid lyxen, dessutom nyproducerad bil, och... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 250
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka