var ska inomhus SM hoppning gå?

Sv: var ska inomhus SM hoppning gå?

Jag menar SM för ponny alltså? Någon som vet?

finalen i rpc ska väl gå på ryttarspelen som förra året tror jag!

RPC finalen tror jag går på ryttarstadion under Ryttarspelen, som förra året. SM vet jag inte om det är bestämt ännu, står inget om det på ridsport i alla fall. (Inte om finalen i RPC heller för den delen)

jo rpc finalen står väl, eller? (orkar inte titta) :p

på deras sida står det i alla fall:

Tävlingsplatser 2005
20-22/5 Björbäcks RF
27-29/5 Varbergs RK
10-12/6 Västervik
2/7 Näsets RK
7-10/7 Borlänge
22-24/7 Strömstads RK
FINAL Meddelas senare

men det är möjligt att det står någon annanstans... det vet jag inte.

utomhus ja, nu gällde det inomhus om jag fattat frågan rätt!

Förra året var inomhus SM för ponnyer på Hfrk (Helsingborgs Fältrittkblubb) iallafall...men jag har tyvärr ingen aning om vart det ska hållas nu..

Senast ändrad:

jo, men det är ju utomhus, frågan var vart det gick inomhus och det är det ingen som verkar veta...

hörde idag att rpc finalen ska gå på solvalla. men vet inte om de e 100 klart än men de lät så! kul isf! :)

:p
Har hört att inomhus SM ska gå i Hamre...

va? i deras lilla ridhus.. :S jag va där i mars å kan säga att det är ju verkligen ingen SM anläggning eller va man ska säga.. då måste man ju ha ett stort ridhus och ett hyfsat stort till framridning. deras stora ridhus e ju bara långt å smalt. hmm ajja... :crazy:

Åh spännande! Då får man väl se till att vi kvalar dit(dottern alltså) det hade ju varit kul fast ryttis där det var förra året var kanonbra.
Vet du också vilken helg det blir?

Ja, det kanske är så eftersom utomhus går i skåne så lägger de väl inomhus norrut. Men tråkigt ifall inte anläggningen är så bra.
Har du hört om vilken helg det blir?

Ska inte Hamre ha utomhus SM på storhäst? :confused:
Det va i alla fall vad jag hade fått för mej.

Dom kan väl inte trycka in en SM-bana i deras ridhus? :eek:

Inomhus SM för ponny ska gå i Grevagårdens Ryttarförening, v46 05-11-18--20 .

svea08_ skrev:
va? i deras lilla ridhus.. :S jag va där i mars å kan säga att det är ju verkligen ingen SM anläggning eller va man ska säga.. då måste man ju ha ett stort ridhus och ett hyfsat stort till framridning. deras stora ridhus e ju bara långt å smalt. hmm ajja... :crazy:

Om stora hästar klarar av att gå SM i det ridhuset så borde ju faktiskt även ponnyer klara av det..

Eller har du jättekass "svängradie" på din ponny?

Jag tycker nog att Hamre klarar av att hålla i ett SM, det har dom bevisat ett flertal gånger, både ute och inne!

Hamre ska ha SM på stor häst inomhus 3-6/11, så ja i deras ridhus antagligen. Tycker visserligen inte att det är något fel på själva ridhuset, ngt litet kanske för en SM-bana, men jag är mer "orolig" för framhoppningen i deras lilla ridhus, det var trångt nog med ponnyer och vi hoppade ju "bara" 1,10-1,20.

OK! Grevagården låter ju helt ok? Men vad sent! V 46
Var har du fått reda på det? Tack för infon :bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen var det final i Folksam SM i hoppning för ponny och children där landets unga hoppelit gjorde upp om medaljerna.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Lördag 4 maj är det säsongspremiär i den populära inverkanscupen i hoppning: Folksam Ponny Cup. Cupen är även kval till SM i...
Svar
0
· Visningar
223
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Finalerna i Folksam SM i hoppning hos Henriksdals RF i Sjöbo bjöd på spänning i massor och kamp in i kaklet. Carl Walter Fox tog hand om...
Svar
0
· Visningar
94
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Liv Svensson, 11, har kvalat in till både inomhus-SM och utomhus-SM, tillsammans med hästan, Quintus. I helgen var det dags för...
Svar
0
· Visningar
111
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023