Var på hingstvisning igår..

Scilla

Trådstartare
Och blev så impad av HL och Dirco! Vilket par de är de passar varandra perfekt.

Blev även impad av hur mycket Dirco har utvecklats sedan jag såg honom sist han stal verkligen hela showen. Så om ni letar efter en hingst som förädlar avkomman och ni behöver lite kvickhet i benen och hoppkapacitet + ett hjärta av guld då har ni en riktigt fin hingst att välja... (onej jag är inte sponsrad bara imponerad)

Fick även se två treåringar efter honom som så riktigt fina ut. Själv är jag kanon nöjd med min ettåring efter honom han är riktigt snygg och väldigt lik sin pappa ska bli spännande att se hur han blir i framtiden.

Såg även Cuper, Cortus och Top Nordpol. Cuper gör sig mycket bättre i verkligheten än på bild där jag tyckt att hans hals är lite väl kort för mitt sto men så verkar inte fallet vara.. Jag letar förbrilt efter en hingst att ha i reserv om det inte går med Cardento.. det lutar lite åt Cambell eller kanske Cuper.

Någon som har lite fler ideer? Mitt sto behöver en högrest hopphingst med bra hals.

/Scilla

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 874
Senast: Jamtland
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: mackan
·
Hästmänniskan jag la av det här med hästar för ca. 3 år, när jag tog beslutet att ta bort honom. De första 2 åren jag hade hästen, letade jag efter...
Svar
9
· Visningar
1 531
Senast: vildeld
·
Avel Besvikna är nog bästa beskrivningen när vi lämnade hingstvisningen. Ett bra upplägg, förberedda ekipage och trevliga hingstar. Så varför...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 041
Senast: viltmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025