Sv: Vår lösning för lunchfodring mm till fånghäst
Om TS enbart vill visa upp automaten, så är kanske ett diskussionsforum illa valt. Nu tycks TS inte ha några problem med att det blev sidodiskussioner.
Det blir ju ofta det i trådar, du själv är ju en mästare på att segla iväg, så du har säkerligen överseende med att foderautomater i allmänhet diskuteras om du anstränger dig lite =) För även diskussionen om hur TS häst beter sig vid skoning är ju utanför tråden.
Jag förstår inta vad ikea påsar har i denna tråd att göra.
Jag tyckte mig se att TS precis skrev att varesig Hönät eller IKEApåsar är inget alternativ för oss.
Är det inte då ganska respektlöst och uppvisande av trådkapning att inte ens noterat det. TS kanske vill att sin tråd ska avhandla ämnet lösning på lunchfodring och foderautomater/vidareutveckling av "manicker"?
Om TS enbart vill visa upp automaten, så är kanske ett diskussionsforum illa valt. Nu tycks TS inte ha några problem med att det blev sidodiskussioner.
Det blir ju ofta det i trådar, du själv är ju en mästare på att segla iväg, så du har säkerligen överseende med att foderautomater i allmänhet diskuteras om du anstränger dig lite =) För även diskussionen om hur TS häst beter sig vid skoning är ju utanför tråden.