Var köpte ni er travdress?

K

Konie

Ska köpa travdress (hästägarfärger). Var gör jag det bäst och till ett hyggligt pris? Köpte av Breezy (?) förra gången...

Sv: Var köpte ni er travdress?

Får man be er tala om HUR mycket ni gav? PMa om ni inte vill skriva det här....

Det går att köpa från italien, kommer dock inte på vad företaget heter just nu... D har även standardstorlekar och eftersom det ska vara hästägardress så kan det ju vara onödigt att måttsy. tror jag gav 220 EURO för en jacka och att en standard stl kostade 170. har för mej att en allvädersdress kostade ca 400 EURO. detta var inkl allt utom frakt (20 EURO). Ingen moms eller så tillkom. fast det var ju lite krångligare att fixa det hela där...

Det vore ju jäkligt trevligt att ha fler att välja mellen. Man vill ju alltid ha så mycket som möjligt så billigt som möjligt......

Min monté jacka kostade 4´000 på Brizy

Man tycker att det borde finnas fler att välja på. Brizy är ju bra, men så jäkla dyra...

Miras dressar är bra!
Och folket där är jättetrevliga.

Har du någon adress till Miras? * Glöm det, jag hittade själv....

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Rie
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 589
Senast: Derivata
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
447
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Jag behöver helt klart fylla på mitt förråd av vinterkläder inför kommande vinter. Den förra var hemsk. Jag funderar på att gå klassisk...
Svar
11
· Visningar
435
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka