Var köper man smyckeskors?

TygerTyger

Trådstartare
Jag har letat i evigheter och googlar visst dåligt. Det ser ut som ett stort T och går att hänga halsband på. Men var köper man dem? Online eller nära Stockholm. Gärna en större modell eftersom en del av mina halsband är riktigt långa.

stortsmyckeskors_91750791.jpg

Tack! Smyckesträd hade jag testat med tidigare och mest bara hittat en massa trädformade saker, men smyckeshängare fungerade bättre. :) Det var en bloggare som hade kallat det smyckeskors och då snöade jag in på det.

Liknande trådar

Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 476
Senast: MiniLi
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka