Var köper jag en ponnytravsele till bra pris?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ewertsberg
  • Startdatum Startdatum
E

Ewertsberg

Vi har börjat på ponnytrav med lillen, och har hemma kört med en vanlig loksele. Det ser ju alldeles för tokigt ut, och vi vill inte skämmas när vi kommer till träningen:confused: . Därför vill vi nu ha ett bra tips på travsele till en ponny i ett litet russ storlek, till bra pris. (PS. vi är fattiga :cry: DS)vart man kan köpa sådan.

Sv: Var köper jag en ponnytravsele till bra pris?

Kolla om du kan hitta en begagnad är mitt förslag...
Annars så har ju börjes och bole bra fungerande utrustning, till bra bris (även för fattiga)

Sv: Var köper jag en ponnytravsele till bra pris?

Bra! Tack för tipset. Lite svårt att hitta begagnat, hittar bara till stora hästar. Ska kolla Börjes.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 487
Senast: miumiu
·
Utrustning Jag har fått för mig att jag behöver strykkappor till pålle. Jag har vanliga luddskydd nu som jag använder vid uteritter och ibland på...
Svar
15
· Visningar
850
Senast: Houdinie
·
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka