Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fiskekyrka är stängd pga renoveringLite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?
Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra priser, utan att behöva kapa av mig en arm och ett ben? Var kan det vara värt att åka för att handla?
Oh, nära. Mamma bor i Johanneberg. Kör bil ner så behöver inte tänka på bussar.Du har också Fiskvagnen Linne på Linnegatan och Landala fisk på Kapellplatsen i Johanneberg.
Jag har inte bestämt mig för något så alla tips är välkomna.Hemköp på Masthuggstorget har ofta väldigt bra priser på skaldjur. Det skiljer förstås från dag till dag men de är ofta myyyyyycket billigare än övriga ställen. Nu ser jag att du bestämt dig för Landala men kanske ser någon annan detta tips.![]()
Jag har inte bestämt mig för något så alla tips är välkomna.![]()
Svängde in till Hemköp och köpte färska räkor för 169 kr, för skojs skull gick jag även förbi fiskdisken på Gårda och de tog 300 kr för färska i samma storlek!Jag hittade gårdagens priser här, inte superbilligt denna helg men det är det nog ingenstans eftersom det blåst rätt friskt i veckan.
Svängde in till Hemköp och köpte färska räkor för 169 kr, för skojs skull gick jag även förbi fiskdisken på Gårda och de tog 300 kr för färska i samma storlek!
Nä, jag vet men gillar att gå dit när jag är där och bara njuta av utbudet.På Focus? De är ju stans dyraste butik ur den synvinkeln, så det är inte så oväntat...
Nä, jag vet men gillar att gå dit när jag är där och bara njuta av utbudet.