Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Iris hantverk har en fin (jag har dock inte använt den själv, men deras grejer brukar vara av god kvalitet)!På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...
På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...
Iris hantverk sålde de på Cervera men det finns inga kvarIris hantverk har en fin (jag har dock inte använt den själv, men deras grejer brukar vara av god kvalitet)!
Låter som den de säljer på Claes Olsson och Jula. Går tydligen sönder första gången man använder den enligt recensionerna.Köpte i Ullared för några år sen. Totalt värdelös så när jag skulle piska mattor senast så tog jag ett gammalt badmintonracket. Det funkade bättre.
Verkar finns på nätet om du vill beställaIris hantverk sålde de på Cervera men det finns inga kvar
Jo jag har sett det. Iofs gillar jag att känna på grejerna och jag är inte så förtjust att lämna ut mitt kortnummer till företag jag inte vet något om, men det blir nog den lösningen tillslut.Verkar finns på nätet om du vill beställa
... och jag är inte så förtjust att lämna ut mitt kortnummer till företag jag inte vet något om, men det blir nog den lösningen tillslut.
Jag gillar inte KlarnaLite OT, men det behöver du inte, de har Klarna.
Jag köpte en på Jysk.På Cervera är de slut. Biltemas är bara skit, samma med Julas. Ica Maxi har slutat sälja. Finns inga på Ikea...