var hittar jag lös svansar?

Sv: var hittar jag lös svansar?

:D tackar som erbjuder, lustigt hur vissa raser har så fruktansvärt mycket man och svans medan andra ser väldigt vissna ut
Untitled-1.jpg

hästen är 3 år och viftar frenetiskt mot flugor med ganska dåligt resultat. Medan min Tinker har så mycket svans att jag är tvungen att klippa den för annars är den för tung för att vifta med för henne :smirk: ...

ahh, jag vet oxå en häst som har väldigt dålig päls, hon ser ut som ett föl i manen och svansen, fastän hon är fullvuxen..
hon är knabstrupper, vad är din häst för ras? kanske finns någon "röd tråd"..

Frisör?Allt ska man få höra innan öronen trillar av :rofl:

Tigrerade hästar verkar ha en tendens till ynklig svans av någon anledning.
Knabstuber och appaloosa är två av dem.

:D hon är en blandning av knabstrupper och appaloosa :D

Hej, det var kul att Du hittade alla dessa länkar. I Tyskland, Warendorf, Bundeschampionat finns hur mycket lössvansar som helst att köpa men jag hittade inte en enda försöljare i Tyskland på nätet. DYRA dock.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 427
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 034
Senast: Stergo
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 195
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar