var hittar jag linfröolja?

R

Rubban

hej alla hästvanner!!!!

jag letar efter linfröolja tilll min häst... vill inte koka frön.. har ni tips på vart jag kan hitta oljan??? har handlat tidigare på ullared men det e lite för lång att åka dit igen :(

Sv: var hittar jag linfröolja?

Gunnarshög i Skåne, 10 L kostar 180 + moms

tack för tipset!! glömde skriva att jag bor i enköping;) finns det någon hemsida?

Ja, de har en hemsida, kommer inte ihåg den exakt ,em prova typ www. gunnarshog.se eller.com
De kan säkert skicka med posten

Hej
Om du bor i Enköping och vill få tag på riktigt bra linfö ska du åka till Alyose AB som ligger mellan enköping och sala. Där finns mald linfrökaka (du slipper kladda med olja) som ska vara riktigt bra att ge. Den är billig och du behöver inte ge så mycket. alyose är bla ett ställe dit de flesta travhästar i området åker för att få vård, kostrådgivning och alternativ behandling i form av olika örter. Jag ger mina hästar denna linfrökaka. Är du intresserad och vill veta vart det ligger kan jag förklara närmare.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 262
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 618
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: Linda_A
·
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama