Var göra av rengöringsvatten?

Madick

Trådstartare
Jag har precis målat klart inomhus, vattenlöslig färg. Penslarna och roller tänkte jag spara, ska snart måla igen. Har lagt allt att blötas i vatten i en hink just nu, men var ska jag göra av vattnet? Det är väl inte lämpligt att hälla ut i avloppet.

Sv: Var göra av rengöringsvatten?

Häll det i någon gammal PET-flaska och lämna det som farligt avfall nästa gång du åker till "tippen". Hushåll får lämna sådant gratis där.

Sv: Var göra av rengöringsvatten?

Okidoki! Undrar just hur bra penslarna och rollerna är när jag kommer hem, är bortrest nu och de ligger gott i blöt!

Liknande trådar

Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 435
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Hund Regn, grusade vägar och leriga rastgårdar är ju inte det roligaste direkt. Jag går här och dagdrömmer om att ha en vattenslang utanför...
Svar
16
· Visningar
1 472
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka