Var Finns.....

G

gave

Finns det någon som har hört talas om en sadel som heter UBO, jag har letat med ljus och lykta efter en sån. Jag har haft en i ca 20 år som nu inte finns mer :-(( Hur i hela havet ska man få tag i en?? Jag vet att JEnsens sport förr sålde dem, men nu vet jag inte , de har i alla fall inga på sin hemsida längre. Jag vill köpa en begagnad hopp för jag vet attt de nya var hur dyra som helst. Snälla ni ,om ni vet om någon Ubo så snälla skriv en rad om det här........

Sv: Var Finns.....

Jag har ridit en del i en UBO - riktigt nice sadel :bump:
Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig med var de finns att få tag på...

Sv: Var Finns.....

Nej UBO är inte en kieffermodell, UBO är eller var ett eget märke. Min hette UBO international. Just nu verkar det som man bara kunde köpa dem på stenåldern eller nåt. Jag har aldrig ridit i en sån go sadel som min UBO., men tyvär tror jag inte att den återuppstår, för mycket att laga och fixa.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 865
Senast: Lhas
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 117
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 216
R
Utrustning Som en fortsättning på min tidigare tråd… Står här med en ny häst, fick tyvärr inte med någon sadel. Testade att rida ca 20 min med min...
Svar
19
· Visningar
1 599
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka