Var får man tag på utrustning till kill ryttare?

B

BIGmamma

Har en 9-årig son som rider och har gjort i 3 år nu. Har jätte svårt att hitta utrustning till både honom och ponnyn som är killigt. Han är inte intresserad av ridbyxor med hjärtan och brodyr. Han vill inte ha baby blå rosa eller lila utrustning till ponnyn. Har haft tur att hitta ett kamoufagefärgat överdrag till hjälmen som han gillar. Har köpt döskalle knappar till tävlings kavajen. Finns det någon som har tips på var man kan leta. En mamma som vill att killen hemma ska va nöjd med sin utrustning.:bow:
 
Sv: Var får man tag på utrustning till kill ryttare?

Förstår att det inte är lätt. Det mesta är gulligt, luddigt, tjejigt när det gäller ponnyprylar.
Vet dock vart det går att få tag på schabrak i ponny strl med kamouflagemönster.

Skickar PM med länk.
 
Sv: Var får man tag på utrustning till kill ryttare?

Ett hett tips är att kolla blockets annonser, sök på hela landet och sök på ex döskallar inom häst kategorin. Har sett täcken exempelvis med de på =) Hoppas du hittar något kul till honom och roligt att han vill hålla på med hästar peppa honom!!
 
Sv: Var får man tag på utrustning till kill ryttare?

Kolla på tradera. Där brukar dom sälja en hel del hästprylar som är camofärgade.

Jag köpte en ny jättefin voylock där tex....

Jag har även sett tex sadelöverdrag sydda i svart fleece med dödskallar där!

/KT
 
Sv: Var får man tag på utrustning till kill ryttare?

Fast jag tkr jag ser "killigare" ponnyutrustning överallt :p
De flesta företag gör ju ponnygrejerna även i blått och grönt och såklart klassiska svart och brunt.

Kamofalge grejer dyker upp då och då, och nu har ju alla dom här döskallegrejorna från Pfiff kommit oxå, finns ju u både grått och rosa.
 

Liknande trådar

Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
772
Övr. Barn Nån här som har en ridande son i skolåldern? Har själv en snart 8-årig kille som älskar hästar och ridning. Han rider både på ridskola...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: ylvalill
·
Utrustning Hej, Jag hjälper för närvarande lite bekanta med deras hästar (Mini-shettis och B-ponny) dels i stallet, och dels med markarbetet...
Svar
14
· Visningar
1 752
Senast: pulkaskurk
·
H
Utrustning har tröttnat på min vanliga utrustning och letar efter lite speciella saker som rosa träns och fina pannband ; till bra pris. Hittar...
Svar
7
· Visningar
972

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp