Var får man tag på en kappsläde?

Fideli

Trådstartare
Letar efter en kappsläde, någon som har tips om var man kan hitta någon? Har letat på annonssidorna här på Buke, men inte sett någon. Vad brukar de ligga på i pris?

Sv: Var får man tag på en kappsläde?

Köra med så klart! Fast just nu är ju all snön borta, men jag hoppas att det kommer mer till jul.

Fideli skrev:
Letar efter en kappsläde, någon som har tips om var man kan hitta någon? Har letat på annonssidorna här på Buke, men inte sett någon. Vad brukar de ligga på i pris?
Åh en sådan skulle jag villja ha också!!!
Har finns det snö men ingen häst jag kan köra med just nu :crazy:

Nja, det är visserligen en kallblodstravare jag har, men jag vet inte om jag törs köra särskilt snabbt med honom, men en kappsläde är mindre och enklare att hantera när man är ensam + lättare att hitta någon plats under tak där man kan få plats med den. De flesta korgslädar är ju så stora och breda och jag kommer förmodligen ändå inte att ha en massa folk som ska åka med, så det är helt enkelt behändigare med en kappsläde. (Fast svårare att få tag på en tydligen... :( )

såg en på blocket igår, men den var dyr .. 8500 kr, men mycket snygg o välbehållen.

Liknande trådar

Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
625
Senast: tanten
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fordon Jag letar ny bil. Jag har hittat en som är intressant. Den har baspaket och en mindre motor, men det gör att jag för samma pris får en...
2
Svar
27
· Visningar
1 113
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sabotage?