var är tråden?

P

promisen

:confused:
för nåt år sen läste jag en tråd här på bukefalos om vad som "egentligen" stog i hästnnonserna tex säljes ändast till gott o varaktigt hem = säljarna kommer att bevaka allt ni gör med hästen och lägga sig i allt. tyckte den tråden var väldigt rolig men jag hittar inte den. kan nån länka?:bow:

Sv: var är tråden?

Ingen aning. Försökte söka utan resultat. Jag minns den också.
Väldigt rolig. Man hade liksom gjort liknelser: "Läromästare = gammal", "forma din häst själv=ohanterad", ja, en hel del sådana liknelser.
//Jezz

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 408
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 166
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 805
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt