Var är Briar?

När väl Briar hade lämnat Tullstorp så erkände även Brink att Briar gett väl skarpa och svåra avkommor. Då får man ändå ha i åtanke att många avkommor var hos riktigt duktiga ryttare mkt för att det sas att de hade lätt för piaff och passage. Jag har sett många Briaravkommor under årens lopp och det som jag ser som positivt är att dom har bättre bakben än pappan. Annars är det mkt blandad kvalite på dressyrbanan. Det är tufft blod bakom. Illum var själv inte ridbar och det nedärvde han samt att Ganescos avkommor var inte heller dom mest samarbetsvilliga
 

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 784
Senast: Sesca
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 005
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 416
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 038
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Jämställt förhållande
  • Ford S-max

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp