R
Raderad medlem 6459
Sv: Vanliga namn med udda stavningar
Hahahahahaha
Horhios 1 och Horhios 2 då kanske?![]()
![]()
Hahahahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Horhios 1 och Horhios 2 då kanske?![]()
![]()
Haha, tjing för att vara Horhios 1 i så fall!Fast jag missade delen "och sedan levde vi lyckliga i alla våra dagar"?
![]()
mandalaki - dig kommer jag alltid att kämpa för!![]()
Hahaha är det sant!? Underbart!
Ska absolut skaffa mig en Buddy Bear utöver lilla Boo Boo. Detta blir ju alldeles strålande![]()
Poppy Honey Rosie
Daisy Boo Pamela
Petal Blossom Rainbow
Buddy Bear Maurice
Take your pick![]()
De där är ju alla rättstavade!? Tycker absolut att de ska spejsas till, typ
Pohppie Hunny Rowsy
eller
Budi Bhéar Mauwrïsse!
//TS som tycker det blev en väldigt spännande trådutveckling av det här
Går det alltså omkring ett stackars barn på denna jord och heter Daisy Boo?
Mammas och Hoanna - jag älskar att ni slåss om mig! Senast det hände var annars cirka 1995, när det hade varit slagsmål på det enda nattöppna etablissemang min grekiska lilla favoritö kunde uppbringa. Jag hade inte varit med under natten men fick höra talas om det dagen efter.
Ytterligare ett par dagar senare hade djungeltelegrafen vaskat fram hela historien. Det Georgios och Georgios hade slagits om var - mig. Den ene Georgios var en getherde med ofrivilliga dreads eftersom han aldrig tvättade håret, vem den andre Georgios var har jag faktiskt glömt
![]()
Jag har bott några år i Småland, och för mig är det en gåta att man står ut med sin egen dialekt där. Som jag ser det vore det rimligt om man enades om att försöka begränsa delar av de dialektala uttalen och försöka prata rent, såsom att aktivt försöka uttala alla bokstäver.