Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det är en blandning av botar, folk som kollat ens profil och sådana som varit inne på samma sidor eller interagerat i samma trådar? Plus ren spamÄr det slumpmässigt vilka förslag man får upp eller har det och göra med vilka som varit inne och tittat på ens profil?
Samma här vilket är orsaken till trådstartenTror att det är en blandning av botar, folk som kollat ens profil och sådana som varit inne på samma sidor eller interagerat i samma trådar? Plus ren spam
I ett fall är jag tvärsäker på att personen kollat upp mig regelbundet. Fick upp hen som förslag upprepat tills jag blockade.
Det verkar också kunna vara för att man befunnit sig på samma plats, i kombination med gemensamma vänner.
Får t ex ofta upp folk som jag jagat enstaka gånger med, någon dag efter jakten. Som jag inte visste fanns förut.
Det här händer mig också och blir väldigt uppenbart för normalt sett har jag typ samma 5 som ges förslag och helt plötsligt byts en ut mot någon annan.Det verkar också kunna vara för att man befunnit sig på samma plats, i kombination med gemensamma vänner.
Får t ex ofta upp folk som jag jagat enstaka gånger med, någon dag efter jakten. Som jag inte visste fanns förut.