Rensa vänner på facebook

Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.
Kanske är olika i olika bekantskapskretsar? I min är Facebook helt ute det är ytterst få som gör statusuppdateringar där.
Jag använder bara Facebook (och LinkedIn). Har insett att insta är lättare att bli stalkad på o stängde ner pga galna hästmänniskor som hotade.

Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.
Kanske är olika i olika bekantskapskretsar? I min är Facebook helt ute det är ytterst få som gör statusuppdateringar där.
Jo så är det också. Jag tror ändå att det är mycket som man inte ser eftersom Facebook har sina algoritmer som prioriterar annat än vänners uppdateringar

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
668
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
2 916
Senast: Cambrie
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 155
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
297
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka