Rensa vänner på facebook

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare abc
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 84
  • Visningar Visningar 2 884
Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.
Kanske är olika i olika bekantskapskretsar? I min är Facebook helt ute det är ytterst få som gör statusuppdateringar där.
Jag använder bara Facebook (och LinkedIn). Har insett att insta är lättare att bli stalkad på o stängde ner pga galna hästmänniskor som hotade.

Jag tänkte mer att folk sällan lägger ut något på Facebook överhuvudtaget.
Kanske är olika i olika bekantskapskretsar? I min är Facebook helt ute det är ytterst få som gör statusuppdateringar där.
Jo så är det också. Jag tror ändå att det är mycket som man inte ser eftersom Facebook har sina algoritmer som prioriterar annat än vänners uppdateringar

Liknande trådar

Tjatter ...som noterat att facebook nu sprider Trump och MAGA propaganda i en allt högre takt efter att Suckerberg böjde sig för mannan som vill... 2
Svar
33
· Visningar
1 063
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
692
Senast: Soffan74
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 259
Senast: Cambrie
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka