Miao
Trådstartare
Jag är väldigt sugen på att dra på vandring (tänk långhelg) i någon naturskön miljö (jag gillar både fjäll, skog och övriga "öppna ladskap" ) med min man och aussiesarna. Jag är dock inte sugen på att sova i fjällstuga eller i tält i första hand, utan jag vill fokusera på själva vandrandet på dagen och sen veta att natten är bekväm och skön . Behöver ju dock inte vara hotell utan B&B och liknande går också bra (vill ha eget rum och INTE sovsal med andra, men har inga problem med att dela ex toalettdel och kök)
Jag fick precis impulsen så jag har inte googlat mig fram till något än, men jag tänkte först kolla med kära hund-Buke som brukar ha koll på det mesta; har ni något direkt tips ni kommer att tänka på som kan passa? Någon fin vandringsled, något smultronställe i Sverige, någon vettig hemsida för vandring med hund ?
Jag fick precis impulsen så jag har inte googlat mig fram till något än, men jag tänkte först kolla med kära hund-Buke som brukar ha koll på det mesta; har ni något direkt tips ni kommer att tänka på som kan passa? Någon fin vandringsled, något smultronställe i Sverige, någon vettig hemsida för vandring med hund ?