vänder baken till

C

cagner

:confused: vår hund vi har nu vänder baken till när man hälsar för att man ska klappa på rumpan...det är en hanhund..vför gör han så? :confused:

Sv: vänder baken till

Han vill ha kontakt o vara social men inte ögon kontakt med dig inge konstigt med det.

Min gör likadant från o till sätter sig med ryggen åt när han vill bli kliad eller klappad inte lla gånger men ibland,

Sv: vänder baken till

det är en undergiven signal när han vänder den "snälla sidan till". dessutom tycker väl alla hundar att det är störtskönt att bli kliad på rumpan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 748
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Jag funderar kring en hunds beteende, jag har mina teorier men skulle gärna vilja höra andras input, kanske om någon är mkt kunnig inom...
Svar
18
· Visningar
851
Senast: Lingon
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama